Servet Koçak'ın ölümü sonrası aile içi anlaşmazlık mahkemeye taşındı
Servet Koçak'ın vefatının ardından ailesi arasında hukuki anlaşmazlıklar başladı. Kardeşleri, Naciye Koçak'a vasi atanmasını istedi.
Servet Koçak, 10 Mayıs'ta hayatını kaybettikten sonra ailesi arasında anlaşmazlıklar ortaya çıktı. Koçak'ın kardeşleri, ölümünden önce mahkemeye başvurarak Naciye Koçak için vasi atanmasını talep etti.
Dava dilekçesinde, Naciye Koçak'ın akıl sağlığının yerinde olmadığı ve savurgan davranışlar sergilediği iddia edildi. Ayrıca, aileye ait yalının icra sürecine girmesinin sorumluluğu da Naciye Koçak'a yüklendi.
Dava dosyasında, Naciye Koçak'ın mali işlemleri ve aile üyeleriyle olan ilişkileri ile ilgili değerlendirmelere yer verildi. Ayrıca, Servet Koçak'ın vefat sürecinin aile bireylerinden gizlendiği ve defin işlemlerinin sınırlı katılımla gerçekleştirildiği öne sürüldü. Mahkemenin vasi talebine dair kararı önümüzdeki günlerde açıklanacak.
