Sarıyer'de kaybolan kedisini arayan kadın ceset buldu
Sarıyer'de bir kadın, kaybolan kedisini ararken metruk bir binada erkek cesediyle karşılaştı. Olayla ilgili soruşturma başlatıldı.
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma
Sarıyer'de, 13.00 sıralarında Ayazağa Mahallesi Dereboyu Caddesi'nde kaybolan kedisini arayan bir kadın, metruk bir binaya girdi. Kadın, binanın içinde bir erkek cesedi buldu ve durumu yetkililere bildirdi.
Olay üzerine gelen sağlık ve polis ekipleri, cesedin erkeğe ait olduğunu ve çürümeye başladığını tespit etti. Ceset, kimliğinin belirlenmesi ve otopsi işlemleri için Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı.
Bu olayla ilgili olarak başlatılan soruşturma devam ediyor.
