Norveç Teknik Direktörü galibiyeti tribünde kutladı
Norveç Milli Takımı, 2026 Dünya Kupası'nda kazandığı maç sonrası teknik direktör duygusal bir kutlama gerçekleştirdi.
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma
2026 Dünya Kupası'nda mücadele eden Norveç, kazandığı maçın ardından teknik direktörü galibiyet sevincini tribünde özel biriyle paylaştı.
Hakemin son düdüğünün ardından büyük bir sevinç yaşayan teknik direktör, sahadan tribünlere yönelerek kendisini destekleyen yakınıyla buluştu. Bu anlar, turnuvanın dikkat çeken görüntüleri arasında yer aldı.
Norveç'in galibiyeti sonrası yaşanan bu duygusal an, futbolun sadece saha içindeki mücadeleden ibaret olmadığını bir kez daha gözler önüne serdi. Teknik direktörün zafer anını sevdiği kişiyle paylaşması, karşılaşma sonrasının en çok konuşulan anlarından biri oldu.
