Nazilli'de ayrılık nedeniyle intihar girişimi yaşandı
Aydın'ın Nazilli ilçesinde M.A. isimli genç, eşinden ayrılma aşamasında evinde intihar girişiminde bulundu. Hastaneye kaldırıldı.
Aydın'ın Nazilli ilçesinde, eşinden ayrılma sürecinde olan 29 yaşındaki M.A., evinde doğal gazı açarak intihara kalkıştı.
Olay, Yıldıztepe Mahallesi'nde bulunan 3 katlı bir apartmanın 1. katındaki dairede gerçekleşti. M.A.'nın durumundan haberdar olmayan yakınları, durumu 112 Acil Çağrı Merkezi'ne bildirdi.
İhbar üzerine olay yerine itfaiye, polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. İtfaiye ekiplerinin yardımıyla eve giren polis, M.A.'yı koltuk üzerinde bilinci kapalı halde buldu. Sağlık ekiplerinin müdahalesinin ardından M.A., Nazilli Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Olayla ilgili soruşturma devam ediyor.
