KuvayiMedya Haber
Hava Durumu
SON HABERLER
Tümü
Gündem

Mustafa Çiftçi, Bakanlık Binasına Yürüyerek Gitti

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, TBMM'deki grup toplantısının ardından bakanlık binasına yürüyerek geçti ve vatandaşlarla sohbet etti.

Mustafa Çiftçi, Bakanlık Binasına Yürüyerek Gitti
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma

İçişleri Bakanı Mustafa Çiftçi, Türkiye Büyük Millet Meclisi'nde (TBMM) gerçekleşen AK Parti Grup Toplantısı'nın ardından bakanlık binasına yürüyerek gitmeyi tercih etti.

Bakan Çiftçi, geleneksel protokollerin aksine, bakanlık konvoyunu ve koruma araçlarını geride bırakarak, Ankara sokaklarında vatandaşlar gibi yürüdü. Koruma ekibi, kendisini uzaktan takip etti.

Yürüyüşü esnasında kırmızı ışıkta durarak diğer vatandaşlarla birlikte bekleyen Bakan, geçiş izni verildiğinde yaya geçidinden geçti. Ankaralılar, karşılarında Bakanı görünce şaşırdı ve Bakan Çiftçi, yol boyunca vatandaşlarla sohbet edip hatıra fotoğrafları çektirdi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Mustafa Çiftçi, Bakanlık Binasına Yürüyerek Gitti | KuvayiMedya