Martı TAG davasında mahkeme taksicilerin lehine karar verdi
İstanbul'da mahkeme, taksicilerin açtığı Martı TAG davasında haksız rekabet kararı aldı. Taksiciler, durumu sevinçle karşıladı.
İstanbul Adliyesi'nde, taksicilerin Martı TAG hizmetine karşı açtığı davada karar verildi. İstanbul 14. Asliye Ticaret Mahkemesi'nde görülen duruşma, 7. kez gerçekleştirildi.
Duruşma öncesinde, Türkiye'nin çeşitli yerlerinden gelen taksiciler Çağlayan Adliyesi'nde toplandı. İstanbul Taksiciler Esnaf Odası Başkanı İsmet Dalcı, taksicileri provokasyonlara karşı uyardı ve yasal haklarını savunacaklarını belirtti.
Mahkeme, Martı TAG'ın haksız rekabet oluşturduğuna hükmetti ve hizmetlerin her türlü mecrada sunulmasına ve reklam faaliyetlerine engel olunmasına karar verdi. Dalcı, kazandıklarını ve taksi esnafının haklarını koruyacaklarını ifade etti. Martı TAG sahibi Oğuz Alper Öktem ise, karara itiraz edeceklerini açıkladı.
