KuvayiMedya Haber
Hava Durumu
SON HABERLER
Tümü
Gündem

Kütahya'da okul etkinliği sonrası gıda zehirlenmesi vakaları yaşandı

Kütahya'da bir okul etkinliğinde dağıtılan yemekten sonra 114 kişi gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurdu.

Kütahya'da okul etkinliği sonrası gıda zehirlenmesi vakaları yaşandı
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma

Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde bulunan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda 21 Ekim 2023 tarihinde düzenlenen bir etkinlikte, katılımcılara tavuklu pilav servisi yapıldı.

Yemeği tüketen birçok kişi, mide bulantısı ve karın ağrısı şikayetleriyle hastanelere başvurdu. Olayın ardından, Kütahya Şehir Hastanesi ve diğer sağlık kuruluşlarına toplam 114 kişi müracaat etti. Bu kişilerin 96'sı öğrenci, 18'i ise yetişkin olarak kaydedildi.

Hastanelerde yapılan sağlık kontrollerinde, başvuranların büyük çoğunluğunun sağlık durumunun iyi olduğu tespit edildi. 114 kişiden 113'ü taburcu edilirken, 1 kişinin tedavi süreci hastanede devam etmektedir. Olayla ilgili inceleme başlatılmıştır.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Kütahya'da okul etkinliği sonrası gıda zehirlenmesi vakaları yaşandı | KuvayiMedya