Kütahya'da Gıda Zehirlenmesi Şüphesi: 71 Kişi Hastaneye Başvurdu
Kütahya'daki bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte gıda zehirlenmesi şüphesiyle 71 kişi hastaneye gitti.
Kütahya'nın Meydan Mahallesi'nde yer alan Şule Mete Tetik İmam Hatip Ortaokulu'nda yapılan bir etkinlikte, katılımcılara tavuk ve pilav ikramı yapıldı. Yemeklerin ardından bazı katılımcılarda mide bulantısı ve kusma belirtileri görüldü.
İlk olarak 25 kişinin hastaneye kaldırıldığı vakada, belirtilerin artması sonucu toplamda 71 kişinin gıda zehirlenmesi şüphesiyle hastanelere başvurduğu bildirildi. Kütahya Şehir Hastanesi ve çevresindeki hastanelerde tedavi gören 48 kişi taburcu edilirken, 23 kişinin ise tedavi ve gözlemi devam ediyor.
Yetkililer, yaşanan bu olayla ilgili olarak geniş kapsamlı bir inceleme başlattı. Hastaneye başvuranların durumu hakkında resmi bir açıklama yapılmadı.
