Köpeğe ve güvenlikçiye saldıran K.T. tutuklandı
Salihli'de belediye binasında köpeğe ve güvenlik görevlilerine saldıran K.T. tutuklandı.
Manisa'nın Salihli ilçesinde, 21 Haziran sabahı belediye binası önünde 'Gece' adlı köpeğe saldıran K.T. isimli şüpheli, tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Olay, belediye hizmet binasının girişinde meydana geldi. K.T. (49), belediyeye ait 'Gece' isimli köpeğe tekme attıktan sonra güvenlik görevlilerine de saldırdı. Güvenlik personelinin müdahalesi üzerine etkisiz hale getirilen K.T., polis ekiplerine teslim edildi.
Salihli Belediyesi avukatları, K.T. hakkında şikayetçi oldu. Emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edilen K.T., mahkeme tarafından 'basit yaralama' suçundan tutuklandı. Yaralanan güvenlik görevlileri ve 'Gece'nin sağlık durumlarının iyi olduğu belirtildi.
