Fenerbahçe'de 17 futbolcu ile yollar ayrılacak
Fenerbahçe'de İsmail Kartal, yeni sezon öncesi 17 futbolcuyla yollarını ayırmayı planlıyor. Kulüp, 14 Ağustos'a kadar kadrosunu netleştirecek.
Fenerbahçe'de teknik direktör İsmail Kartal, Aziz Yıldırım'ın başkanlığa dönmesiyle birlikte yeni sezon öncesi kadroda önemli değişiklikler yapmayı planlıyor. Kulüp, mevcut kadroda büyük bir tasfiye süreci başlatmayı hedefliyor.
Fenerbahçe'nin kadrosundaki oyuncu sayısı, kiralık sözleşmeleri sona eren futbolcuların geri dönmesiyle 39'a ulaştı. Golcü Vedat Muriqi'nin de katılımıyla bu sayı 40'a çıktı. Yönetimin, transfer döneminde 5 yeni oyuncu alınması planı ile kadrodaki toplam oyuncu sayısı 45 olacaktır.
Türkiye Futbol Federasyonu'nun belirlediği 28 kişilik resmi kadro bildirim zorunluluğu nedeniyle Fenerbahçe yönetimi, maliyetleri yüksek olan ve teknik heyetin gelecekteki planlarına dahil edilmeyen oyuncularla yolları ayırmayı öngörüyor. İsmail Kartal, kadro oluşturma sürecini 14 Ağustos'a kadar tamamlamayı hedefliyor.
