Fenerbahçe kadro planlamasında önemli değişiklikler yapacak
Fenerbahçe, yeni sezon için kadrosunu düzenlemek amacıyla geniş kapsamlı bir revizyon yapmayı planlıyor.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıkları çerçevesinde kadro yapılanması çalışmalarına devam ediyor. Sarı-lacivertli yönetim, mevcut kadrodaki oyuncu sayısını azaltmak için kapsamlı bir strateji geliştirdi.
Kiralık futbolcuların geri dönmesiyle birlikte A takım oyuncu sayısı 40'a ulaştı. Yönetim, transfer döneminde en az beş yeni oyuncu almayı planlıyor ve bu durumda A takım kadrosunun 45'e çıkabileceği belirtildi.
Türkiye Futbol Federasyonu'nun 28 kişilik kadro bildirim kuralı gereği, Fenerbahçe'nin kadroda revizyon yapması gerekiyor. Yönetim, transfer sürecinin ardından en az 17 futbolcu ile yollarını ayırmayı hedefliyor. Ayrılıklar için öncelikli olarak teknik heyetin istemediği ve maliyetli oyuncuların değerlendirildiği ifade edildi.
