Eskişehir'de bebek mama nedeniyle boğuldu, soruşturma başlatıldı
Eskişehir'de 2,5 yaşındaki S.K.G., mama yerken soluk borusuna mama kaçması sonucu hayatını kaybetti. Olayla ilgili soruşturma açıldı.
Eskişehir'in Odunpazarı ilçesinde, 71 Evler Mahallesi'nde yaşayan bir ailenin 2,5 yaşındaki bebeği S.K.G., mama yerken boğulma tehlikesi geçirdi. Ailesinin müdahalesine rağmen, bebek fenalaşarak yere yığıldı.
Aile, sağlık ekiplerini beklemeden S.K.G.'yi Eskişehir Şehir Hastanesi'ne götürdü. Acil serviste yapılan müdahalelere rağmen, bebek kurtarılamadı ve hayatını kaybetti.
Hastanede yapılan incelemelerde, S.K.G.'nin ölüm nedeninin soluk borusuna mama kaçması sonucu boğulma olarak belirlendi. Olay sonrası Cumhuriyet Savcılığı tarafından soruşturma başlatıldı ve İl Emniyet Müdürlüğü Olay Yeri İnceleme ekipleri evde incelemelerde bulundu.
