Erdoğan, İran ve Irak liderleriyle görüşmeler gerçekleştirdi
Cumhurbaşkanı Erdoğan, İran ve Irak liderleriyle telefon görüşmeleri yaparak ikili ilişkiler ve bölgesel konuları görüştü.
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ve Irak Başbakanı Ali Zeydi ile telefon görüşmeleri yaptı. Görüşmelerde enerji, ticaret, savunma sanayii ve bölgesel barış konuları ele alındı.
Erdoğan, İran Cumhurbaşkanı ile gerçekleştirdiği görüşmede, Türkiye-İran ilişkilerini ve bölgesel gelişmeleri değerlendirdi. Görüşmede, İran ile ABD arasındaki mutabakatın olumlu olduğunu belirten Erdoğan, Türkiye'nin sürece destek sağlayacağını ifade etti.
Erdoğan, Irak Başbakanı ile yaptığı görüşmede ise Türkiye-Irak ilişkilerini ve stratejik konuları gündeme getirdi. İki ülke arasında enerji, savunma sanayii ve ulaştırma alanında iş birliği potansiyeline işaret eden Erdoğan, Zeydi’yi Türkiye’ye davet etti.
