Aziz Yıldırım futbol takımına daha yakın olmak için yeni adımlar attı
Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım, futbol takımının sorunlarına anında müdahale etmek amacıyla Samandıra'da kalmayı planlıyor.
Fenerbahçe'nin yeniden başkanı Aziz Yıldırım, futbol takımına daha yakın olmak için Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde kendisine özel bir oda yaptırdı. Yıldırım, sezon boyunca belirli dönemlerde tesislerde kalmayı planlıyor.
Başkan, teknik heyet ve futbolcularla sürekli iletişim halinde kalarak sorunlara anında müdahalede bulunmayı hedefliyor. Ayrıca Yıldırım, yöneticilerden de tesislere daha sık gitmelerini talep etti.
Yıldırım, futbolcuların saha dışındaki konularla ilgilenmemesi gerektiğine inanıyor ve takımın enerjisini başarıya yönlendirmeyi amaçlıyor. Bunun yanı sıra, Topuk Yaylası Tesisleri'nde de incelemelerde bulunarak mevcut durumu değerlendirdi ve bazı eksikliklerden memnun kalmadı.
