Aykut Kocaman'dan Fenerbahçe açıklaması telefon görüşmesi sonrası
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, kulüple ilgili açıklamalarda bulundu ve iletişimin kesildiğini belirtti.
Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Aykut Kocaman, kulübün teknik direktörlük süreci hakkında açıklama yaptı. Kocaman, olağanüstü seçimli genel kurul döneminde teknik direktör adayları arasında adı geçmesi üzerine kamuoyuna bilgi verme ihtiyacı hissetti.
1 Mayıs 2026 tarihinde Aziz Yıldırım'ın davetiyle başlayan süreçte Oğuz Çetin ile takım planlaması üzerinde çalıştıklarını belirtti. Kocaman, sezon planlaması, transfer tercihleri ve mevcut oyuncu dengesi üzerine yoğun çaba sarf ettiklerini ifade etti.
Teknik kadro değerlendirmeleri sırasında uzlaşma arayışının devam ettiğini ve 16 Haziran'da Oğuz Çetin ile yaptığı telefon görüşmesinin ardından iletişimin kesildiğini dile getirdi. Kocaman, Fenerbahçe Yönetim Kurulu'nun tercihlerini bir gün sonra medya aracılığıyla öğrendiğini söyledi. Ayrıca, İsmail Kartal ve ekibine başarılar dileyerek, kulübe olan sevgisinin her zaman aynı kalacağını vurguladı.
