KuvayiMedya Haber
Hava Durumu
SON HABERLER
Tümü
Gündem

Aşırı cimrilik boşanma ve tazminat sebebi oldu

Yargıtay, eşine aşırı cimri davranan koca hakkında boşanma ve tazminat kararı verdi.

Aşırı cimrilik boşanma ve tazminat sebebi oldu
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma

Bir kadın, eşi tarafından sürekli kısıtlamalara maruz kaldığı gerekçesiyle boşanma davası açtı. Yargıtay, bu davranışların boşanma sebebi olduğunu belirtti.

K.L. isimli kadın, kocasının evdeki temel ihtiyaçları karşılamadığını ve sürekli hakaret ettiğini ifade etti. Eşinin gıda alımını kısıtladığını ve çay demlemesine bile izin vermediğini belirtti.

Aile Mahkemesi'nde, kadının aylık 1,500 TL yoksulluk nafakası, 30,000 TL maddi ve 50,000 TL manevi tazminat talep ettiği kaydedildi. Yargıtay'ın bu kararı, gelecekteki benzer davalarda emsal teşkil edeceği belirtildi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Aşırı cimrilik boşanma ve tazminat sebebi oldu | KuvayiMedya