Amasya'da apartmandan çıkan atıklar için temizlik çalışması yapıldı
Amasya'da bir daireden yayılan kötü kokular üzerine ekipler 1 ton atık temizledi. Olay sonrası sağlık ve zabıta ekipleri görev aldı.
Amasya'nın Bahçeleriçi Mahallesi Sebil Sokak'ta bir apartman dairesinden yayılan ağır kokular üzerine harekete geçildi. Mahalle sakinleri, durumu yetkililere bildirerek yardım talep etti.
Olay yerine sağlık, polis, Amasya Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ve Temizlik İşleri Müdürlüğü ekipleri sevk edildi. Ekipler, maske takarak girdikleri dairede uzun süredir biriken evsel atıklar, eski giysiler ve kullanılmayan eşyaların bulunduğunu tespit etti.
İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı doğrultusunda yasal işlem başlatıldı. Belediyenin temizlik işçileri, gerekli izinlerin alınmasının ardından evde tahliye çalışması gerçekleştirdi. Yaklaşık 1 ton atık, kullanılmayan eşyalar ve diğer malzemeler dikkatlice dışarı çıkarılarak kamyonlara yüklendi ve şehir çöplüğüne gönderildi. Dairenin boşaltılmasının ardından, haşere ve salgın hastalık riskine karşı dezenfeksiyon ve ilaçlama işlemleri yapıldı.
