KuvayiMedya Haber
Hava Durumu
SON HABERLER
Tümü
Gündem

Ağrı'da Irmak öğretmenin ölümü sonrası müdüre ceza verildi

Ağrı'nın Hamur ilçesinde Irmak Ayşe Koparan'ın ölümü sonrası müdür ve ilçe milli eğitim müdürüne ceza verildi.

Ağrı'da Irmak öğretmenin ölümü sonrası müdüre ceza verildi
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma

Ağrı'nın Hamur ilçesinde 28 yaşındaki okul öncesi öğretmen Irmak Ayşe Koparan’ın ölümü üzerine başlatılan idari soruşturmada bazı cezalar uygulandı. Irmak öğretmene sistematik mobbing yaptığı iddia edilen Okul Müdürü Melahat İleri'nin rütbesi öğretmenliğe düşürüldü. Ayrıca, Irmak öğretmenin şikayet dilekçelerine dikkat etmediği iddia edilen İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Özmüş de açığa alındı.

Sözleşmeli öğretmen Irmak Ayşe Koparan’ın evinde ölü bulunmasının ardından, intihar ettiğine dair ilk tespitler üzerine Milli Eğitim Bakanlığı müfettişleri soruşturma başlattı. Soruşturma çerçevesinde, Hamur İlçe Milli Eğitim Müdürü Mehmet Özmüş, görevini ihmal ettiği gerekçesiyle açığa alındı.

KısaDalga.net’ten Gülseven Özkan’ın haberine göre, Melahat İleri’nin müdürlük yetkisi de elinden alındı ve eski okuluna öğretmen olarak geri gönderildi. İleri’nin müdürlük pozisyonuna, mülakat veya gerekli diplomaya sahip olmadan atandığı iddiaları, ünlü sanatçı Sabahat Akkiraz tarafından gündeme getirildi.

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Ağrı'da Irmak öğretmenin ölümü sonrası müdüre ceza verildi | KuvayiMedya