3 yaşındaki çocuk tiner içerek hastaneye kaldırıldı
Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki A.D., evdeki tiner dolu şişeyi yanlışlıkla içti. Çocuk, hastaneye kaldırıldı.
Ahmet Yılmaz··1 dk okuma
Aydın'ın Buharkent ilçesinde 3 yaşındaki A.D., evde bulunan tiner dolu bir şişeyi yanlışlıkla içti. Olay sonrası fenalaşan çocuk, yakınları tarafından Buharkent Devlet Hastanesi'ne götürüldü.
Hastanede yapılan ilk müdahalenin ardından A.D., Nazilli Devlet Hastanesi'ne sevk edildi. Çocuğun durumunun ağır olduğu belirtildi ve yoğun bakım ünitesinde tedavi altına alındı.
Doktorlar, A.D.'nin sağlık durumunu yakından takip etmeye devam ediyor. Olayla ilgili olarak inceleme ve soruşturma başlatıldığı bildirildi.
